قصر انیمه

سفر به جادویی از رنگ، نور و فرهنگ شرق

خفه شید! اینجا ژاپنه

یو! شیربچه های پوست کلفت قصرنشین ^_^

امروز با اخبار اومدیم. از آن دست خبر های فرهنگی ملی ":)

بعد ازینکه اینترنت وصل شد رفتم اینستاگرام و با یه تصویر روبرو شدم. اینجاست:

خفه شو اینجا ژاپنه!
کیم اونودا وزیر امنیت اقتصاد ژاپن:
یاوه گویی را بس کنید! اینجا ژاپن است! ما در برابر فشار های خارجی برای سانسور
سر فرود نمیآوریم!

دیگه زیر این عکسه ملت عکس و گیف انیمه استوری میکردن که واو بببین ژاپن چقدر گنگه چقدر خفنه و اوتاکو اوشاخلاری و به ارواح جدمان نیستید در حدمان. منم با خودم گفتم باو باریک الله اینهمه این بسیجیا میگن ژاپن اقتدار نداره بفرما :| 🗿 حتما جهان از قدرت فرهنگی انیمه ترسیده و بزودی مردم علیه حکومت های ظالمشان با پرچم وان پیس و ناروتو قیام میکنن ":)

بیاید ادامه تا بهتون بگم قضه چیپس

ادامه نوشته
محمد سه شنبه بیست و ششم خرداد ۱۴۰۵ 12:14

چگونه با نت ملی انیمه یا سریال ببینیم و از اخبار مطلع شویم

سلام دوستان عزیزم.. این پست من توی بلاگیکس بود گفتم اینجا هم بزارم خدایی نکرده دوباره وارد قطعی نت شدیم داشته باشیدش.. چون اینجا خاور میانس حاجیی..=//

اوه حس دژاوو بهم دست داد یادش بخیر ها که اولین پست من توی بلاگفا هم راجب معرفی سایت های خوب برای دانلود انیمه بودش اما این دفعه فرق میکنه چون تعداد زیادی از اون سایت ها با فیلتر شکن قابل دسترسی بودن اما الان ....(البته الان نت وصله =)

با قطعی اینترنت و روی کار اومدن اینترانت پیدا کردن مکانی مناسب که بشه با کیفت خوب و بدون حذف و سانسور های آقای سانسور چی انیمه یا سریال و .... دید خیلی سخت شده مخصوصا اون روز هایی که سرچ گوگلعلی هم بسته بود😆

هر چند قبلا هم اشاره کرده بودم و دوباره میگم اگه دنبال این هستین که با سانسور ببینید خب اشکال نداره سایت هایی مثل فیلمو و نماوا و آپارات و... هستن اما به نظرم با آپارات نبینید چون علاوه بر کیفیت بسیار پایین پخش که داره و بخشی از لذت و جذابیت انیمه یا سریال رو میگیره ( بالا ترینش 480p هست ) اینترنت زیادی هم میخوره 👎😣 همیشه بهترین تجربه رو برای خودتون رقم بزنید.....

همچنین بدتر از همه شاید این باشه که با قطعی اینستا و تلگرام و.... خیلی سخت بشه اخباری پیدا کرد مثلا نامزد های anime awards 2026 اعلام شدن اما هیچ جا اشاره نکرد بهش (خب معلومه وقتی اخبار جنگ و قطعی نت هست کیه که بشینه راجب این چیزا خبر بخونه هییی جوانی..) و من در حد صرفا نامزد های انیمه سال فهمیدم که چند پست بعد احتمالا بهشون اشاره کنم 😆😆

خب بی معضلی بیشتر بریممم که داشته باشیم..

این پست رو برای مواقع ضروری ذخیره کنین رفقا=)..

ادامه نوشته
فرناز جمعه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۵ 17:54

معرفی و نقد انیمه Frieren: Beyond Journey's End - فصل اول

فریرن یکی از جالب انگیزناک ترین انیمه های بشره

بعد همتون دیده بودینش یکی تون نیومد یه نقدی ازش بذاره ؟ -__- بچه هاااا؟ من لاک پشتی میبینیم شماها کارو دست بگیرید دیگه :(

حاجی فریرن! این چرا این قدر عجب چیز خفنیه ؟ ینی من شنیده بودم کاربر های اینستا هی سرو کله هم میزدن که فریرن بهترین انیمس و فلان و اینا ولی انتظار اینو نداشتم. تنها پیش فرضی که داشتم اینکه انیمه ایه که دنبال فایت و داستان معمولی نیست و عمیقه اما وقتی دیدمش گفتم واو :/ فقط واو

حقیقتا لذت بخشه

اما فریرن چیست؟

فریرن

نام: Frieren: Beyond Journey's End - 葬そう送そうのフリーレン - فریرن فراتر از پایان سفر

استودیو سازنده: مدهاوس

کارگردان: کیچیرو سایتو

مانگاکا: کانه‌هیتو یامادا

طراح: تسوکاسا آبه

تاریخ انتشار: ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۳ - همچنان ادامه داره

فصل: 2 فصل - فصل اوز 28 قسمت و فصل دوم 10 قسمت.

به صورت معرفی بگم که فریرن انیمه ای در ژانر ماجراجویی، فانتزی، فلسفی، درام سینن هستش که داستان یک الف رو دنبال میکنه. الفی جادوگر به نام فریرن که ماجراجویی حماسی رو در قاره بزرگ جهان به اتمام میرسونه اون شیطان بزرگ رو با دوستاش شکست میده و برمیگردن به محل شروع ماجراجوییشون.

داستان تازه ازینجا شروع میشه!

فریرن بعد ازین ماجراجویی احساس میکنه نتونسته دوستاشو بشناسه، هیچی ازین سفر براش قابل درک نبوده. اون الفی با عمر خیییلی طولانیه و پشیمون میشه که چرا تو این سفر 10 ساله نتونست اونطور که باید این سفر رو بفهمه، برای اون این ده سال عین ده ماه گذشت، دوستاش همه پیر شدن و آخر عمری تصمیم گرفتن بهش این فرصت رو بدن که دوباره بتونه اونارو بشناسه. داستان انیمه سفر دوباره فریرن با یادگاران ماجراجویان بزرگ قدیم رو روایت میکنه که اینبار نه برای شکست شیطان بلکه برای یه ملاقات دوستانه در آخر دنیا یا جهان مردگان پا به ماجراجویی میذارن ":)

از الان بگم این انیمه مثل اتک یا ناروتو درباره انتقام و جنگ و فایت حماسی یا مفاهیم جاه طلبانه نیست یه جورایی درباره انسان شناسی و جهان بینیه، اگه دنبال آرامش و سفر هستید ببینید.


ادامه مطلب نظر خودمو دربارش نوشتم و کم اسپویله ":) گمون نکنم اسپویل فریرن خیلی حس اسپویل شدگی بده 🤔

ادامه نوشته
محمد چهارشنبه بیستم خرداد ۱۴۰۵ 12:20

زمزمه قلب ها :: زمانی که قلب می‌خواهد فریاد بزند


فکر کنم چند هفته پیش بود که تصمیم گرفتم با توجه به خلاصه ای که انیمه گیت درباره این انیمه ارائه داده بود ، بشینم و ببینمش.
خلاصه اش به اندازه کافی این پیام رو میرسوند که قراره یه انیمه تلخ و در عین حال امیدوار کننده باشه
انیمه سرود قلب ها درباره یه دانش اموز دبیرستانی به اسم "جون" هست.
اون توی یه دوره از تباهی کودکانه اش یه روز تصمیم میگیره بره بالای تپه و قلعه بزرگی که اونجا قرار داره رو ببینه
تو تصورات جون اون قلعه ، قلعه ای بود که مردا و زنای جوون میرن اونجا و توی یه جشن باشکوه کنار همدیگه میرقصن


یه جورایی تصورش مثل داستان های پریان بود و از این حرفا
و خب متاسفم ، چون بعد از این قرار نیست شیرین و جالب باشه-_- چون اون قلعه با اون معماری زایه و بچه جذب کنش در واقع یه هتل عشق بود که بزرگترا توش کارای خاک بر سری میکنن=/
جون اونجا پدرش رو در حالی که با یه زن غریبه میاد بیرون میبینه.
اون موقع اینقدر بچه و ساده لوح بوده و ذهنش پر بوده از داستان های پریان و اینجوریه که : عه این باباست که داره از قلعه میاد بیرون؟اونم با زنی که مامان نیست؟ یه پرنس ، پرنسسمون نشه؟باید برم به ننم بگم D=
:/
و خلاصه مادر جون وقتی این رو میشنوه با این قضیه برخورد میکنه و در نتیجه پدر و مادر جون از هم دیگه طلاق میگیرن
اخرین حرفی که پدر جون به طرز خودخواهانه و نابالغانه ای به جون میزنه این بود که بالاخره این پر حرفی کار دستش داده و جدا شدنشون تقصیر اونه
اخر سر توی ذهن جون یه نفرین تخم مرغی به وجود میاد
این نفرین اینجوریه که یه تخم مرغ رنگی روبروی جون ظاهر میشه و بهش میگه که اگه حرف نزنه و توی سکوت بمونه شاهزاده رویاهاشو به دست میاره
و جون این رو میپذیره

خلاصه ادامه مطلب یه کوچولو نظرمو راجب این انیمه ابراز کردم:)

ادامه نوشته
Arisa یکشنبه هفدهم خرداد ۱۴۰۵ 20:20

بازگشت بعد از 80 روز قطعی اینترنت

سلام به قصرنشینان خسته و انیمه دوستایی که قصر انیمه رو دنبال میکنن، میکردن و خواهند کرد 🗿 تقریبا بعد از 80 روز جنگ و موشک بارون برگشتیم و فقط آخرالزمان زامبی ها رو مونده که تجربه نکرده باشیم ":) به همه شما گوگولی مگولی های سخت جون تلاشگر قصرانیمه که تو هر شرایطی ناامید نمیشید و زندگی میکنید افتخار میکنم ^_^

شمایی که همزمان با صدای بمب های چند صد کیلویی آمریکا داشتید درس میخوندید، شمایی که همزمان با عبور جنگنده های دشمن داشتید نوشتن رو تمرین میکردید، تو این 80 روز رکورد جهانی که اینترنت قطع بود کلی کتاب خوندید، ورزش کردید، بعضیاتون مهارتی هم یاد گرفتید ":) نازنین که نوشتن رو شروع کرد و واقعا نویسنده خوب و مستعدیه ⚡ کیوتاکا دوتا ادیت خفن ساخت که میتونید تو کانال آپاراتمون ببینید☕ نیک که بالاخره درباره انیمه شروع کرد به نوشتن ☘ بچه های کنکوریمون تو این شرایط دست از درس نکشیدن و بعضیاشون حتی مجبور شدن از شهرشون برن تا نمیرن :/ اما به تلاش ادامه دادن ^^...

میدونم گاهی حس میکنید چرا یه اردک تو دریاچه های انگلستان نبودید ولی الان یه جنگجوی ماجراجوی پوست کلفت تو ایرانید ✊ کسایی با تورم و تحریم و جنگ و تهدیدات خانوادگی داخلی و سیاسی خارجی عین الماس تراش خورده میشن تا آینده ای رو بسازن که دیگران قادر به ساختنش نیستن.

این مدت علاوه بر جنگ و قطعی اینترنت یه چالش سخت ترم داشتیم!

بلاگیکس :/

قصرانیمه بلاگیکس

یعنی اونقد که من ترومای صدای موشک گرفتم، روبیکا با این باگ هاش اعصابمو خورد کرد هیچکدوم اندازه بلاگیکس برامون دردسر درست نکردن. این پلتفرم بچه سال پرور بچه سال ساز بچه سال! حس میکنم سازنده هاشم بچه سالن ×_×

مهاجرت ما به بلاگیکس برای جمع کردن بچه ها دور هم شروع شد ولی اینقدر محیط تباه و داغونی بود که دچار جنگ داخلی شدیم -.- منی که فکر نمیکردم دیگه بعد از ساختن وب بلاگفا درامایی داشته باشیم اونجا اندازه کل این عمر قصر انیمه بلاگفا دراما دیدم. درامایی که اعصاب و روان همه مارو طوری سرویس کرد که واقعا خوشحال بچه هایی که تو بلاگیکس نیومدن...

مثل تمام چالش های زندگی، این دست انداز ها هم درس هایی بهمون آموخت که طعم تلخ و موندگاری داشتن. منی که فکر نمیکردم حرفام برای کسی اونقدر مهم باشن فهمیدم برای بچه ها حکم یک الگوی اخلاقی خردمند رو داشتم و حسابی از برخی کرده های خود خجل شدم -.- برای بقیه بچه ها هم ماجراهای عبرت آمیز زیادی اتفاق افتاد که گاهی تا مرض از دست دادن سلامت روانم پیش رفت! بینمون کدورت هایی که نباید پیش اومد و حرف هایی که نباید به همدیگه زدیم و دیدمون به طرز ناسالمی به اطرافمون عوض شد. همون "گرگ باش و به خودت فکر کن فقط" که همیشه سعی میکردم نذارم این فکر جا بیافته. سعی مون همیشه بر داشتن یک رابطه دوستانه توی دایره خودمون بود طوری که بچه های اینجا احساس آرامش، تایید شدن و رشد کردن میکردن و هرکسی که جدید میومد این انرژی رو ازمون میگرفت. این قایق دوست داشتنی وارد دریای پر تلاطم بلاگیکس شد و هممونو تغییر داد.

و زمان لازمه تا با این تغییر کنار بیایم و توی دریای خاکستری رنگ بی احساس بودن غرق نشیم.

خلاصه که بلاگیکس خر است! -_-

اینطور نیست که تو بلاگیکس کسی مارو شکنجه کرد، بلکه فضای پلتفرم و آدمای توش برای ما عجیب و پر حاشیه بود، در برخی موارد باعث شد لایه های تاریک شخصیتمون بیرون بیان یا گاهی مارو تو موقعیتی قرار دادن که نیمدونستیم باید چیکار کنیم.

به هرحال زندگیه و چالش هاش و این کشمکش های جدید باعث رشدمون میشن در نهایت، اگه باهاشون درست برخورد کنیم و بهشون زمان بدیم و نذاریم احساسات منفی بهمون چیزه بشن.

خوشحالم که بلاگفا بازگشت تا قدر این سرویس ساده و خلوت رو بدانیم ^_^

بیاید از درسایی که آموختید بگید من گفتم -.-😑

ادیتت: راستی آلیس کجاست؟ آلیسس یه ندا بده

ادیت دو: من اینجامممممممممممممممممممم

محمد جمعه پانزدهم خرداد ۱۴۰۵ 13:29
درباره ما
قصر انیمه خوش اومدید به قصر انیمه ":)
اینجا جامعه ای برای علاقه مندان به دنیای انیمه و مانگاست که موضوعاتی مثل :
نقد و بررسی ( از دیدگاه نویسندگان با نگارش خودمونی نه ازون قلمسه سلنبه هاش ^^ )
معرفی انیمه و مانگا
آموزش ( طراحی مانگا و بعدا شاید چیزای دیگه ! )
فکت ( درباره انیمه ها و فرهنگ ژاپن)
میم و طنز
تاپ تن
مقالات تجربه ای یا تحقیقاتی محتلف و خیلی چیزای دیگه که بچه های ابداع میکنند :":)
امیدواریم از لحظاتی که اینجا دارید لذت ببرید ")

درضمن ، قصر انیمه بی نهایت نویسنده قبول میکنه و هدفش ایجاد یه تجربه آموزنده و تعاملی بین ما، فرهنگ اوتاکو و زندگی خودمونه ^_^


سایونارا
برچسب‌ها
امکانات وبلاگ

آمارگیر وبلاگ

ساخت کد موزیک

© قصر انیمه